ד"ר וורוד ג'יוסי

מרצה וחוקרת בתחום החינוך במכללה האקדמית בית ברל
ד"ר ג'יוסי הינה מומחית וחוקרת בתחום החינוך ובוגרת תואר ראשון B.Sc בכימיה מורחבת באוניברסיטת בר-אילן. ב- 2004 סיימה בהצטיינות את התואר השני בחינוך בהתמחות תכנון לימודים באוניברסיטת תל-אביב. וב- 2010 קיבלה את תואר הדוקטורט Ph.D בחינוך, בתחום חינוך לשלום מאוניברסיטת חיפה. כיום היא מלגאית פוסט ד"ר במכון מופ"ת.
החל מ- 2004 היא מרצה בתחום החינוך, תכנון לימודים והערכה, ומנחת סטודנטים לתואר השני במכללה האקדמית בית ברל. במסגרת המכללה, היא משמשת גם כן כחברת הנהלה וחברת צוות היגוי של מרכז המחקר במכון האקדמי הערבי במכללה, והחל מ- 2013 משמשת כראש מסלול על יסודי וחברה במועצת הפקולטה לחינוך. מחוץ למכללה היא מכהנת כחברת ועד המנהל של מכון מרחבים - המכון לקידום אזרחות משותפת בישראל
בעבודת הדוקטורט ד"ר ג'יוסי חקרה את תרומת הנחיית עמיתים לשיקום עמדות משתתפים בסדנאות חינוך לשלום ובמסגרת הפוסט דוקטור היא חוקרת את נושא "שילוב מורות פלסטיניות אזרחיות ישראל בבתי ספר יהודיים".
בנוסף, חקרה את זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך. כמו כן, חקרה את תרומתו של בית הספר הדו- לשוני ליהודים ולערבים לחינוך ולאזרחות שוויונית.
עוד
עברית
אנגלית
ערבית
שפות
- ללא -
אזור מגורים
קלנסווה
ישוב

ד"ר וורוד ג'יוסי

מרצה וחוקרת בתחום החינוך במכללה האקדמית בית ברל
ד"ר ג'יוסי הינה מומחית וחוקרת בתחום החינוך ובוגרת תואר ראשון B.Sc בכימיה מורחבת באוניברסיטת בר-אילן. ב- 2004 סיימה בהצטיינות את התואר השני בחינוך בהתמחות תכנון לימודים באוניברסיטת תל-אביב. וב- 2010 קיבלה את תואר הדוקטורט Ph.D בחינוך, בתחום חינוך לשלום מאוניברסיטת חיפה. כיום היא מלגאית פוסט ד"ר במכון מופ"ת.
החל מ- 2004 היא מרצה בתחום החינוך, תכנון לימודים והערכה, ומנחת סטודנטים לתואר השני במכללה האקדמית בית ברל. במסגרת המכללה, היא משמשת גם כן כחברת הנהלה וחברת צוות היגוי של מרכז המחקר במכון האקדמי הערבי במכללה, והחל מ- 2013 משמשת כראש מסלול על יסודי וחברה במועצת הפקולטה לחינוך. מחוץ למכללה היא מכהנת כחברת ועד המנהל של מכון מרחבים - המכון לקידום אזרחות משותפת בישראל
בעבודת הדוקטורט ד"ר ג'יוסי חקרה את תרומת הנחיית עמיתים לשיקום עמדות משתתפים בסדנאות חינוך לשלום ובמסגרת הפוסט דוקטור היא חוקרת את נושא "שילוב מורות פלסטיניות אזרחיות ישראל בבתי ספר יהודיים".
בנוסף, חקרה את זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך. כמו כן, חקרה את תרומתו של בית הספר הדו- לשוני ליהודים ולערבים לחינוך ולאזרחות שוויונית.
עוד

תחומי התמחות

תכנון לימודים והערכה, חינוך לשלום, רב תרבותיות ויחסי מיעוט רוב

מה מניע אותי?

התרומה שלי לחברה, שאני חלק ממנה, חשובה לי מאוד
המלצות