ד"ר דיאנא דעבול

מרצה , וחוקרת בתחומי החינוך, הפדגוגיה והחינוך המיוחד, התערבות חינוכית עם נוער בסיכון
מרצה וחוקרת בתחומי החינוך, הפדגוגיה והחינוך המיוחד. פעילה במיוחד בתחום קידום החינוך הערבי, מכהנת כראש "המועצה הפדגוגית הערבית" בוועדת המעקב לענייני חינוך ערבי. מרצה ומדריכה פדגוגית בתחומי החינוך והחינוך מיוחד במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים, בה כיהנה במשך שמונה שנים (עד אוגוסט 2014) כראש המסלול והחוג לחינוך מיוחד בחברה הערבית. כמו כן, היא עמיתה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית בירושלים.
ד"ר דעבול ייסדה ומנהלת מרכז ייחודי וראשון מסוגו באזור ("אלפרח") לתמיכה בתלמידים ליקויי למידה בבתי ספר פרטיים בירושלים המזרחית. בנוסף, היא מדריכה ומרצה בתחומי חינוך וחינוך מיוחד במוסדות שונים להשתלמויות ,פיתוח והכשרת מורים.
היא בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד ותואר שלישי בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן, היא בעלת תעודות התמחות בניהול אקדמי פדגוגי ובהדרכת מנהלים. היא פעילה חברתית וחברת דירקטוריון בכמה מוסדות חינוך, פרסמה מאמרים רבים בתחומי החינוך והפדגוגיה והאלימות במשפחה בחברה הערבית והשפעתה של מערכת החינוך (בעברית, ערבית ואנגלית ) וערכה כתב העת "אלכרמה" החינוכי משנת 2000 ועד 2014.
עוד
עברית
אנגלית
ערבית
שפות
יְרוּשָׁלַיִם
אזור מגורים
ירושלים
ישוב

ד"ר דיאנא דעבול

מרצה , וחוקרת בתחומי החינוך, הפדגוגיה והחינוך המיוחד, התערבות חינוכית עם נוער בסיכון
מרצה וחוקרת בתחומי החינוך, הפדגוגיה והחינוך המיוחד. פעילה במיוחד בתחום קידום החינוך הערבי, מכהנת כראש "המועצה הפדגוגית הערבית" בוועדת המעקב לענייני חינוך ערבי. מרצה ומדריכה פדגוגית בתחומי החינוך והחינוך מיוחד במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים, בה כיהנה במשך שמונה שנים (עד אוגוסט 2014) כראש המסלול והחוג לחינוך מיוחד בחברה הערבית. כמו כן, היא עמיתה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית בירושלים.
ד"ר דעבול ייסדה ומנהלת מרכז ייחודי וראשון מסוגו באזור ("אלפרח") לתמיכה בתלמידים ליקויי למידה בבתי ספר פרטיים בירושלים המזרחית. בנוסף, היא מדריכה ומרצה בתחומי חינוך וחינוך מיוחד במוסדות שונים להשתלמויות ,פיתוח והכשרת מורים.
היא בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד ותואר שלישי בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן, היא בעלת תעודות התמחות בניהול אקדמי פדגוגי ובהדרכת מנהלים. היא פעילה חברתית וחברת דירקטוריון בכמה מוסדות חינוך, פרסמה מאמרים רבים בתחומי החינוך והפדגוגיה והאלימות במשפחה בחברה הערבית והשפעתה של מערכת החינוך (בעברית, ערבית ואנגלית ) וערכה כתב העת "אלכרמה" החינוכי משנת 2000 ועד 2014.
עוד

תחומי התמחות

חינוך מיוחד (עבודה והתערבות חינוכית עם נוער בסיכון ול"ל), פיתוח סגלי הוראה ופדגוגיה והכשרת מורים.

מה מניע אותי?

"חינוך זה הדבר היחיד שנשאר אחרי ששוכחים את כל מה שלמדנו". אז השקעה בחינוך היא התשובה לעתיד טוב.
המלצות