בוגר מגמת מנהל עסקים בהתמחות שיווק, מימון וניתוח מערכות, במכללה למינהל, בעל ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק והתקשורת בחברה הערבית.
בעבר שימש כתב ושדרן ספורט בקול ישראל בערבית, כיהן כמנהל השיווק והתקשורת ברשות הדואר וחבר הנהלת הרשות.
חבר דירקטוריון במרכז היהודי ערבי לפיתוח כלכלי. ייסד וניהל, את ''ערבסק'' מקבוצת מגזרים המתמחה בשירותי מחקר, שיווק ותקשורת לאוכלוסייה הערבית.
מנכ''ל ומייסד סמארה מרקטינג החל משנת 2002, חברה המספקת פתרונות 360 בכל הקשור לתכנון אסטרטגי, שיווק ופרסום, תקשורת ויח''צ המותאמים לאוכלוסייה הערבית.
הוא משמש גם כן כמרצה אורח לשיווק והתקשורת במכללות ובאוניברסיטאות מגוונות בארץ.
בוגר מגמת מנהל עסקים בהתמחות שיווק, מימון וניתוח מערכות, במכללה למינהל, בעל ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק והתקשורת בחברה הערבית.
בעבר שימש כתב ושדרן ספורט בקול ישראל בערבית, כיהן כמנהל השיווק והתקשורת ברשות הדואר וחבר הנהלת הרשות.
חבר דירקטוריון במרכז היהודי ערבי לפיתוח כלכלי. ייסד וניהל, את ''ערבסק'' מקבוצת מגזרים המתמחה בשירותי מחקר, שיווק ותקשורת לאוכלוסייה הערבית.
מנכ''ל ומייסד סמארה מרקטינג החל משנת 2002, חברה המספקת פתרונות 360 בכל הקשור לתכנון אסטרטגי, שיווק ופרסום, תקשורת ויח''צ המותאמים לאוכלוסייה הערבית.
הוא משמש גם כן כמרצה אורח לשיווק והתקשורת במכללות ובאוניברסיטאות מגוונות בארץ.