מנהלת אגף החינוך והפדגוגיה בעמותת יד ביד-מרכז החינוך היהודי ערבי
ד''ר דיב הינה בוגרת תואר ראשון משנת 1992 ממכללת אורנים-חיפה, בהוראת אנגלית כשפה זרה. בנוסף, סיימה ב-1996 תואר שני בהצטיינות מביה''ס לחינוך באוניברסיטה העברית, במסלול החינוך הלשוני . בשנת 2011 סיימה תואר שלישי גם בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן בתחום הפסיכולוגיה החברתית. במחקר הדוקטורט עסקה במידת השפעת החינוך המשותף- (בתי הספר הדו לשונים ) על תפיסת האחר, על שינוי עמדות ודעות קדומות בקרב ילדים יהודים וערבים מגילאים שונים, ובהשוואה לילדים שלומדים בבתי ספר נפרדים. בשבע השנים האחרונות הקימה את אגף החינוך והפדגוגיה של בתיה''ס הדו לשונים בארץ, וכיום משמשת כמנהלת האגף וכמובילה בתחום זה עם צוותי ההוראה ומנהלי בתי ספר. לפני כן, ניהלה את תחום האנגלית במרכז הפיס''ה במזרח ירושלים והדריכה מורים בהשתלמויות שונות.
ד''ר דיב פרסמה מספר פרסומים בתחום המחקר בו עסקה, כאשר ב2011 התפרסם מחקר הדוקטורט שלה בכתב העת (JPSP ) הנחשב בארה''ב.
מנהלת אגף החינוך והפדגוגיה בעמותת יד ביד-מרכז החינוך היהודי ערבי
ד''ר דיב הינה בוגרת תואר ראשון משנת 1992 ממכללת אורנים-חיפה, בהוראת אנגלית כשפה זרה. בנוסף, סיימה ב-1996 תואר שני בהצטיינות מביה''ס לחינוך באוניברסיטה העברית, במסלול החינוך הלשוני . בשנת 2011 סיימה תואר שלישי גם בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן בתחום הפסיכולוגיה החברתית. במחקר הדוקטורט עסקה במידת השפעת החינוך המשותף- (בתי הספר הדו לשונים ) על תפיסת האחר, על שינוי עמדות ודעות קדומות בקרב ילדים יהודים וערבים מגילאים שונים, ובהשוואה לילדים שלומדים בבתי ספר נפרדים. בשבע השנים האחרונות הקימה את אגף החינוך והפדגוגיה של בתיה''ס הדו לשונים בארץ, וכיום משמשת כמנהלת האגף וכמובילה בתחום זה עם צוותי ההוראה ומנהלי בתי ספר. לפני כן, ניהלה את תחום האנגלית במרכז הפיס''ה במזרח ירושלים והדריכה מורים בהשתלמויות שונות.
ד''ר דיב פרסמה מספר פרסומים בתחום המחקר בו עסקה, כאשר ב2011 התפרסם מחקר הדוקטורט שלה בכתב העת (JPSP ) הנחשב בארה''ב.