פרסומאי ואיש עסקים, מייסד ומנכ`ל חברת הפרסום `סקטורס אל בוסתאני`
הוא פרסומאי, יזם ואיש עסקים, מייסד קבוצת המדיה `כל אל-ערב`, מייסד ומנכ`ל חברת הפרסום `סקטורס אל בוסתאני`. לשעבר מבעלי ערוץ הטלוויזיה בשפה הערבית, הלא TV.
בוגר תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה, ו MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, במהלך לימודיו שימש כעוזר הוראה באוניברסיטת תל אביב במסגרת לימודי תואר שני במינהל עסקים, היה הסטודנט הערבי הראשון שהתמחה בתחום השיווק.
בשנת 1981 הצטרף למשרד הפרסום `אריאלי`, לאחר מכן הקים ועמד בראש המחלקה הערבית במשרד. בשנת 1984 הקים יחד עם אחד המייסדים של `אריאלי` את משרד הפרסום `אלבוסתאני`, שפנה לשווקים הפלסטיני והערבי. המשרד נמכר לקבוצת משקיעים ואחר כך לסוכנות הפרסום הבינלאומית `פובליסיס`. בשנת 2008 קנה את החלק של פובליסיס ונכנס בתחום המדיה לשותפות עם משרד הפרסום `מקאן`. כיום המשרד שנחשב לגדול ביותר במגזר הערבי, לאחר שהרחיב את פעילותו ופנה גם למגזר החרדי ולמגזר הרוסי.
בתחום התקשורת בשנת 1987 הקים יחד עם אריאלי את קבוצת המדיה `כל אל-ערב` הכוללת (נכון ל-2016) את השבועון כל אל-ערב, את מגזין הנשים `ליידי` ואת האתר `אל ערב`. בשל ניגוד עניינים עם חברת הפרסום שלו מכר בשנת 2013 את חלקו בקבוצה, ב2011 זכה יחד עם קבוצת יזמים וגופי תקשורת, במכרז להפעלת הערוץ הערבי הייעודי, הלא TV, ב-2012 מכר את מניותיו בערוץ גם כן.
חסדיה הקים גם את החברות `ערב מרקט`, חברת קידום מכירות למגזר הערבי; ואת `אל מדאמין`, חברת תוכן למובייל. בשנת 2006 הקים בפרדיס מרכול בשם `המרכז לשיווק מזון`. בנוסף, מכהן כחבר מועצת מנהלים במספר חברות.
פרסומאי ואיש עסקים, מייסד ומנכ`ל חברת הפרסום `סקטורס אל בוסתאני`
הוא פרסומאי, יזם ואיש עסקים, מייסד קבוצת המדיה `כל אל-ערב`, מייסד ומנכ`ל חברת הפרסום `סקטורס אל בוסתאני`. לשעבר מבעלי ערוץ הטלוויזיה בשפה הערבית, הלא TV.
בוגר תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה, ו MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, במהלך לימודיו שימש כעוזר הוראה באוניברסיטת תל אביב במסגרת לימודי תואר שני במינהל עסקים, היה הסטודנט הערבי הראשון שהתמחה בתחום השיווק.
בשנת 1981 הצטרף למשרד הפרסום `אריאלי`, לאחר מכן הקים ועמד בראש המחלקה הערבית במשרד. בשנת 1984 הקים יחד עם אחד המייסדים של `אריאלי` את משרד הפרסום `אלבוסתאני`, שפנה לשווקים הפלסטיני והערבי. המשרד נמכר לקבוצת משקיעים ואחר כך לסוכנות הפרסום הבינלאומית `פובליסיס`. בשנת 2008 קנה את החלק של פובליסיס ונכנס בתחום המדיה לשותפות עם משרד הפרסום `מקאן`. כיום המשרד שנחשב לגדול ביותר במגזר הערבי, לאחר שהרחיב את פעילותו ופנה גם למגזר החרדי ולמגזר הרוסי.
בתחום התקשורת בשנת 1987 הקים יחד עם אריאלי את קבוצת המדיה `כל אל-ערב` הכוללת (נכון ל-2016) את השבועון כל אל-ערב, את מגזין הנשים `ליידי` ואת האתר `אל ערב`. בשל ניגוד עניינים עם חברת הפרסום שלו מכר בשנת 2013 את חלקו בקבוצה, ב2011 זכה יחד עם קבוצת יזמים וגופי תקשורת, במכרז להפעלת הערוץ הערבי הייעודי, הלא TV, ב-2012 מכר את מניותיו בערוץ גם כן.
חסדיה הקים גם את החברות `ערב מרקט`, חברת קידום מכירות למגזר הערבי; ואת `אל מדאמין`, חברת תוכן למובייל. בשנת 2006 הקים בפרדיס מרכול בשם `המרכז לשיווק מזון`. בנוסף, מכהן כחבר מועצת מנהלים במספר חברות.