מרצה לחינוך, מתמחה בניתוח תוכניות לימודים בארץ ובעולם הערבי, חינוך ופוליטיקה במזרח ירושלים
מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ובמכללה לחינוך על שם דוד ילין. חוקרת השוואתית בתחום המחקר הבינלאומי של תוכניות לימודים וספרי לימוד, באוניברסיטה העברית היא מרצה בתחומי סוציולוגיה של החינוך, פדגוגיה חינוכית וניתוח ספרי לימוד. ובמכללת דוד ילין מרצה לשיטות הוראה מגוונים, תפקידו של המחנך בראייה מגדרית, חינוך רב תרבותי, ותוכניות לימודים.
סיימה את הדוקטורט שלה באוניברסיטה העברית בתחום החינוך, וחקרה את החינוך והלמידה המשמעותית של הבוגרים הערבים בישראל , את הפוסט-דוקטור שלה היא סיימה בגרמניה בתחום המחקר ההשוואתי של ספרי לימוד , שם חקרה ספרי לימוד ותוכניות לימודים בחלק מהעולם הערבי כמו: ירדן, לבנון, מצרים, עומאן, עיראק, תוניס ופלסטין, ובחלק אחר ממחקריה עסקה במחקר השוואתי בישראל – ובפלסטין.
במשך שהותה בגרמנייה עבדה כשש שנים במכון החקר הבינלאומי בגרמניה : Georg Eckert Institute for International Textbook Research in Brunswick, ועסקה במחקר בתחום ` חינוך במדינות קונפליקט ומלחמות, זהויות והצגת האחר בספרי לימוד במזרח התיכון ואירופה ועוד.
בשנת 2012 הייתה אחת העורכות של הספר : “The Politics of Education Reform in the Middle East, Self and Other in textbooks and Curricula, published in Berghahn Books”.
מרצה לחינוך, מתמחה בניתוח תוכניות לימודים בארץ ובעולם הערבי, חינוך ופוליטיקה במזרח ירושלים
מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ובמכללה לחינוך על שם דוד ילין. חוקרת השוואתית בתחום המחקר הבינלאומי של תוכניות לימודים וספרי לימוד, באוניברסיטה העברית היא מרצה בתחומי סוציולוגיה של החינוך, פדגוגיה חינוכית וניתוח ספרי לימוד. ובמכללת דוד ילין מרצה לשיטות הוראה מגוונים, תפקידו של המחנך בראייה מגדרית, חינוך רב תרבותי, ותוכניות לימודים.
סיימה את הדוקטורט שלה באוניברסיטה העברית בתחום החינוך, וחקרה את החינוך והלמידה המשמעותית של הבוגרים הערבים בישראל , את הפוסט-דוקטור שלה היא סיימה בגרמניה בתחום המחקר ההשוואתי של ספרי לימוד , שם חקרה ספרי לימוד ותוכניות לימודים בחלק מהעולם הערבי כמו: ירדן, לבנון, מצרים, עומאן, עיראק, תוניס ופלסטין, ובחלק אחר ממחקריה עסקה במחקר השוואתי בישראל – ובפלסטין.
במשך שהותה בגרמנייה עבדה כשש שנים במכון החקר הבינלאומי בגרמניה : Georg Eckert Institute for International Textbook Research in Brunswick, ועסקה במחקר בתחום ` חינוך במדינות קונפליקט ומלחמות, זהויות והצגת האחר בספרי לימוד במזרח התיכון ואירופה ועוד.
בשנת 2012 הייתה אחת העורכות של הספר : “The Politics of Education Reform in the Middle East, Self and Other in textbooks and Curricula, published in Berghahn Books”.